woningruil omgeving Eindhoven

  • molukaan

    Dag Maurice,

    Ik heb interesse!! Heb zelf een eengezinswoning bij WC Woensel.

    Graag ontvang ik een tegenberichtje van je via de mail ook bij geen interesse aub. Bij geen interesse, misschien mogelijk een driehoeksruil.

    BVD

    LIZ

    molukaan@hotmail.com

  • joey langohr

    beste maurice

    ik heb een mooi appartement in de buurt van meerhoven ik zou graag willen ruilen het appartement heeft momenteel 1 slaapkamer en mogelijkheid voor 2de, een woonkamer met open keuken van 40 vierkante meter, badkamer met douche en een appart toilet en groot washok en heeft tevens 2 zeer ruime balkons voorkant van 400cm x 350cm en aan de achterkant een van ruim 750 cm x 200 cm

    ik hoor graag van u het appartement is van 2005

    m.v.g

    joey

  • Kim

    Heb wel interesse.

    Woon zelf in Veldhoven.

    Als je interesse hebt hoor ik graag van je.

    Kim

  • Kim

    Beste Maurice,

    Heb je je woning nog?

    Zo ja dan heb ik zeker interesse. Woon zelf in Veldhoven.

    Hoor graag van je.

    Kim

  • sharony

    hierbij reageer ik op de advertentie een goede vriendin heeft een benedenwoning in het centrum van eindhoven als u meer wilt weten kunt u bellen met 0647443896

  • mariannehermsen@ziggo.com

    Hallo SelviTurban,

    Je hebt snel gereageerd dank daarvoor. Zelf heb ik in Tongelre gewoond welke straat is het van jouw huis en de huur graag?

    Marianne

  • Ayse

    Hoi,

    Heb je je woning nog te ruil staan of heb je die inmiddels al geruild?

    Ik kom je advertentie net pas tegen :)

    Groetjes,

    Ayse

  • suzi

    hallo sofie ben je nog opzoek naar een apartement? ik zoek een eengezinswoning

    heb je interesse in alettajcobsplein in het centrum van eindhoven 2 slaapkamer woonkamer met open keuken grote balkon met leuke uitzicht

  • A Lens

    Hoi,

    Ik woon in een 2 slaapkamer maisonnette in Gestel op de offenbachlaan.

    Mijn huis heeft een ruime woonkamer 2middel grote slaapkamers een aparte keuken, douche en wc.

    Verder heb ik een balkon en een grote kelder.

    Voor de flat kan je parkeren voor als je eventueel een auto hebt.

    Mijn woning ligt dicht bij het centrum, winkels, scholen, openbaarvervoer huisarts en apotheek.

    Verder is het een fijne buurt om te wonen.

    Omdat het voor ons te klein is ben ik opzoek naar een gezinswoning met 4 slaapkamers of 3 met vaste trap naar zolder.

    Ik heb een grote voorkeur voor Woensel Noord, maar als je in een andere wijk woont mag je ook zeker reageren op ang_0907@hotmail.com of 06-29878792

  • ikke

    hi Maurice

    ik heb een woning in helmond?

    Interesse?

    (hoeveel slaapkamers heeft de woning en wat is de huurprijs?)