woningruil omgeving Eindhoven

  • sandra harbers

    Hoi Selvi,

    Wij hebben een eengezinswoning in Woensel (achter de woenselse markt).

    Wij zouden heel graag terug willen naar Tongelre.

    In welk deel van Tongelre woon je precies?

    Groetjes, Sandra

  • Sjef

    Selvi zou je ook in Veldhoven willen wonen?

    Je kan me mailen op zoekertje75@gmail.com

  • nadia

    hallo allemaal ik woon in een eengezinswoning in tongere in eindhoven 3 slaapkamers maar ik wil heel graag verhuizen naar een huis met een extra slaapkamer en omgeving best, veldhoven en eindhoven,

    0616717121

    grtjes nadia

  • silvia

    Beste selvi heb je de woning toevallig nog? groetjes silvia

  • suzi

    haai ik heb een woning heel groot in 3slp zolder heel groot tuin enz tongerle en wil naar woensel verhuizen als je wil kan je contact met mij op nemen of een e mail sturen

  • suzi

    hallo ik heb interesse in je wonin ik heb zelf een woning in tongerle ik wil naar noord komen want mij kind zit daar op opvang. ik heb een groot wonin 3slp balkon groot tuin woonkammer als je interesse hebt mail me bedankt.

  • suzi

    hai nabil ik heb wel interesse in je woning ik heb zelf een woning in tongerle 3slp met balkon zolder open keuken groot ,groot tuin alles is lekker dichtbij.als je interesse hebt bel mij 0617117345 of stuur en email.

  • shabo

    wij zijn een jongstel die in verwachting zijn van een kind. daarom hebben wij met spoed behoefte aan een groote woning .niet al te veel wensen alleen maar een extra slaapkamer . wij willen er zelf bij betalen.. kunt u ons AUB aan dit probleem helpen zou u dan zo spoedig mogelijk contact met ons willen nemen ..

    EEN STUDIO HUIS OP VENUSLAAN ..WOENSEL.. het is gelegen in een rustige omgevening. het is wel goed voor 1 of 2 persoon de keuken en de badkamer zijn in goede staat en zo goed als nieuw alles is eingelijk in goede staat en nieuw ook je hoeft er helemaal niks aan te doen .. en het is 5 min lopen van af winkelcentrum woensel ..

    HALLO

    kunt u ons aan dit probleem helpen zou u dan spoedig mogelijk contact met ons willen. vertel ook AUB door aan mensen die zo een

    soort gelijk woning zoeken . want we hebben er echt behoeft aan met een kind op komst .

    met vriendelijk groeten shabo

  • shabo

    wij zijn een jongstel die in verwachting zijn van een kind. daarom hebben wij met spoed behoefte aan een groote woning .niet al te veel wensen alleen maar een extra slaapkamer . wij willen er zelf bij betalen.. kunt u ons AUB aan dit probleem helpen zou u dan zo spoedig mogelijk contact met ons willen nemen ..

    EEN STUDIO HUIS OP VENUSLAAN ..WOENSEL.. het is gelegen in een rustige omgevening. het is wel goed voor 1 of 2 persoon de keuken en de badkamer zijn in goede staat en zo goed als nieuw alles is eingelijk in goede staat en nieuw ook je hoeft er helemaal niks aan te doen .. en het is 5 min lopen van af winkelcentrum woensel ..

    HALLO

    kunt u ons aan dit probleem helpen zou u dan spoedig mogelijk contact met ons willen. vertel ook AUB door aan mensen die zo een

    soort gelijk woning zoeken . want we hebben er echt behoeft aan met een kind op komst .

    met vriendelijk groeten shabo

    0684177924

  • cagla

    hoi, wil je nog steeds je woning ruilen.

    groeten,

    cagla