woningruil omgeving Eindhoven

  • van Veggel

    Hallo Rieky,

    Ben je inmiddels voorzien van een woning in Nuenen of nog steeds op zoek?

    Mvg,

    Linda van Veggel

  • Hilly

    Hallo,Ik ben Hilly,woon op de Ohmstraat,heb hier een appartement met woonkamer-keuken(open!),en begane grond!! Tuintje rondom,met ruim terras,een slaapkamer!! Bij intresse bel me op 06-25226221 of stuur me even een mailtje naar hilly-2010@hotmail.com groetjes,Hilly

  • Hilly

    Ik heb een benedenappartement in de ohmstraat eindhoven,woonkamer/keuken''open'',een slaapkamer,tuintje erromheen,met ruim terras!! Als je nog steeds op zoek bent? stuur me mailtje naar hilly-2010@hotmail.com of bel me op 06-25226221 Hilly

  • Bouwmans

    Ik ben met spoed op zoek naar een eengezinswoning rond de 500,- euro in Best of event. Achtse Barrier

    Ik heb zelf een appartement op de 1e/bovenste verdieping in Best die netjes onderhouden en instapklaar is.

    mail of bel 06-10495849 bij interesse

    Gr.

  • tanja

    joke hermans Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > ik woon sinds een paar weken in een nieuwbouw

    > appartement in woensel

    > in de tonnaerstraat,

    > maar ik zou graag weer terug willen naar een

    > eensgezinswoning.

    > Het liefste in woensel.

    > dus wie intresse heeft laat het dan weten.

    >

    > groetjes Joke.

    Hallo ik zu graag willen vragenben t u nog steeds op zoek naar Wonning ruil

    mijn aam is Tanj aik woon in Son eengezienwonning

    Met vr gr

    Graag zsm u reactie

  • Maurice

    Heb een eengezinswoning in Meerhoven beschikbaar.

    Ben op zoek naar een appartement of eengezinswoning elders in de regio Eindhoven. Ben erg flexibel qua huis en buurt.

    Bij interesse graag reageren.

    Gr,

    Maurice

  • sofie

    beste Joke,

    ben je nog steeds op zoek naar woningruil.

    Hoeveelste verdieping en hoeveel slaapkamers heb je?

    Ik heb een eengezinswoning in Woensel pas opgeknapt en alles opnieuw gedaan, Wij wonen hier net 5 maanden maar ik wil ook weer terug naar een appartement.

    laat even wat weten..,,,groetjes Sofie

  • sofie

    Beste diana,

    ik heb een mooie eengezinswoning in de generale buurt. Ik wil weer graag terug naar een appartement. Waar heb jij een appartement, in welke straat en de hoeveelste verdieping?

    mevrouw-moe@hotmail.com

  • sofie

    Beste …..,

    ik ben op zoek naar een appartementje op de eerste of tweede verdieping of als er een lift in zit dan maakt het niet zo veel uit.

    Graag wil ik een flatje in de hudsonlaan, maar als je een andere leuke apartement hebt in woensel dan mag je ook reageren.

    Ik heb zelf een eengezinswoning in Woensel in een fijne rustige buurt kindvriendelijk.

    zelf wonen we hier pas 5 maanden ik ben van de hudsonlaan(appartement) in dit huis gaan wonen en kan maar niet wennen, daarom wil ik het liefst daar terug.

    We hebben alles netjes opgeknapt het huis ziet er perfect uit je hoeft in principe niks te doen. Overal ligt mooie laminaat, nieuwe keuken, keuken en gang mooi betegeld.

    3 slaapkamers twee ruime en een iets kleinere kinderkamer. Vaste trap naar de zolder, zolder ook gestuct en geverf en laminaat erin, is in feite ook een mooie slaapkamer. Aparte washok op de zolder, en nog een aparte bergruimte ook op zolder.Kortom leuk huis. Voor en achtertuin.

    groetjes Sofie.

    Mail; mevrouw-moe@hotmail.com

  • sofie

    Hoi Marlou,

    waar ergens in eindhoven hebben jullie dit appartementje??

    mevrouw-moe@hotmail.com