Woningruil van Den Haag -> Den Haag of Westland

  • salay

    Beste Lisa,

    Heb je je woning nog te ruil staan? zo ja, wil je mij aub bellen, want ik heb een eengezinswoning in Naaldwijk en zou het evt. met jou willen ruilen.

    Met vriendelijke groeten,

    Naz Salay

    0652645094

  • salay

    Beste Lisa,

    Heb je je woning nog te ruil staan? zo ja, zou mij willen bellen om te bespreken of we misschien van woning kunnen ruilen. Ik heb een eengezinswwoning in Naaldwijk die ik graag wil ruilen.

    Met vriendelijke groeten,

    naz Salay

    0652645094

  • layla

    hallo ben geintreseerdt in uw woning.ik zelf woon flatwoning 4

    n g berging.de woning is tegen over het rivier bootje.loopafstand winkels megastore en huisarts.als je ook geintreseerd bent neem contact met mij op.mail mij of bel 0659462493

  • nasje

    ik woon in Gravenzande ik heb een ruime woning eengezinswoning 5 kamers is het .

    ik heb een grote voor en achter tuin .

    tuinen zijn pas nieuw aangelegd .

    ik zoek een woning met min 3 slaapkamers in schilderswijk den haag

    ik ben te bereiken op shafira_01@hotmail.com

  • nasje

    ik woon in s-Gravenzande heb een eengezinswoning grote voor en achter tuin

    als je ook geïnteresseerd ben in woning in s-Gravenzande dan kunt u mij mailen

    groetjes nasje

  • yass

    Ik woon in Den Haag wil graag richting westland

  • Priscilla

    Hallo mijn naam is priscilla wij hebben een 2 kamer woning hier in Naaldwijk en zouden graag een huisje willen ook weer hier in Naaldwijk maar dan het liefst een eensgezinswoning of 3 kamer woning met tuin voor ong kwa kosten (600) max. Met vriendelijke groet Erwin en priscilla

  • Malika

    Anonymous

    hallo ik heb een eengezinswoning 4 kmrs in s gravenzande wil graag terug naar denhaag vanwege erge heimwee naar familie gr linda huur is 541 krijgt huursucidie erbij

  • Malika

    Anonymous

    Hoi lisa,

    Ik woon in naaldwijk in een eengezinswoning 2 gr slaapkamers en 1 kleine een zolder en een achtertuin!!! volgende maand woon ik hier een jaar ik kwam uit den haag!!! maar wil er graag weer terug!!

    Ik hoor het wel!!

    groetjes cindy

    Hallo ik woon in den haag en wil wel ruilen met u ik heb een ruime drie kamerwoning op de beresteinlaan tegen over een groitwinkelplein en bloemen boer huur ongeveer 550 huursubsidie mogelijk balkon. Voor en achter

  • Malika

    Hallo ik heb een drie kamer woning op de beresteinlaan in den haag ruim . Drie kamers balkon voor en achter tegen over mijn huis een groot winkelplein en bloemen boer scholen en speeltuin 5 min afstand als u interesse heeft hoor ik dat graag