Woningruil van Den Haag -> Den Haag of Westland

  • Abdu

    Ik wil graag verhuizen naar Den Haag. Ben opzoek naar een leuke woning dichtbij de Haagse en anders, .

    Ik heb een huis (flat met 4 verdiepingen) in Delft met 4 ruime slaapkamers, een grote woonkamer en een leuke balkon.

    Het huis heeft weinig renovatie nodig, omdat het allemaal geverfd en netjes is.gr, Abdu ,0643807004

  • sev

    hoi,

    ik woon zelf in den haag en ik wil graag verhuizen naar Naaldwijk omdat me zus hierwoont. Ik heb een groot huis met 3 slaapkamer , grote woonkamer en een keuken met een balkon. Als je intresse heb kan je me bellen. Ik woon zelf in een beneden woning tegen over de Hollandspoor. Leuke en een gezellige buurt.

    Je kan me bellen 0642646855

    groetjes

  • youhad

    Ik woon op de Leyweg in Den Haag dicht bij het winkelcentrum Leyweg en ziekenhuis leyenburg(Haga). Ik woon op de 3de etage, ik heb een 3 kamer woning, een groot woonkamer 24m2, een slaapkamer van 14m2 en een ander kamer circa 10 m2, de keuken is redelijk groot, met 2 balkons. Er is een lift aanwezig met veel groen, scholen, openbaar vervoer voor de deur.

  • youhad

    youhad Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik woon op de Leyweg in Den Haag dicht bij het

    > winkelcentrum Leyweg en ziekenhuis

    > leyenburg(Haga). Ik woon op de 3de etage, ik heb

    > een 3 kamer woning, een groot woonkamer 24m2, een

    > slaapkamer van 14m2 en een ander kamer circa 10

    > m2, de keuken is redelijk groot, met 2 balkons. Er

    > is een lift aanwezig met veel groen, scholen,

    > openbaar vervoer voor de deur.

    Ik zoek een gezinswoning in Den Haag minimaal 5 kamer

  • youhad

    youhad Schreef:

    ——————————————————-

    > youhad Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Ik woon op de Leyweg in Den Haag dicht bij het

    > > winkelcentrum Leyweg en ziekenhuis

    > > leyenburg(Haga). Ik woon op de 3de etage, ik

    > heb

    > > een 3 kamer woning, een groot woonkamer 24m2,

    > een

    > > slaapkamer van 14m2 en een ander kamer circa 10

    > > m2, de keuken is redelijk groot, met 2 balkons.

    > Er

    > > is een lift aanwezig met veel groen, scholen,

    > > openbaar vervoer voor de deur.

    >

    > Ik zoek een gezinswoning in Den Haag minimaal 5

    > kamers

  • Gerard

    Aangeboden een 4 kamerfiat in Naaldwijk:

    Indeling 4 grote kamers, balkon van 8.50 lang 135 breed, met ook inbouw keuken van 6 meter in L vorm

    vrij uitzicht op het water en kinderboerderij achterkant, voorzijde uitzichtt op speeltuinen direcht bij winkelcentrum, en woon bolevar, en markt loopafstand

    vrij pakeer gelegenheid. foto,s op aanvraag.

    kale huur 496 € per maand exclusief service kosten.

    Gevraagd, in Den haag 4 a 5 beneden woning of flat wel met lift,

    Geen schildersbuurt.

    Voor Info: Gerard.

    Tel: 0174750670 — 0642626851

  • G.Mikkers

    Hi ik zag jou advertentie voor te ruilen welke straat is het ongeveer heb je ook foto,s ik heb ze wel ok ik hoop wat te horen van jou ok groetjes Gerard

    Aangeboden een 4 kamerfiat in Naaldwijk:

    Indeling 4 grote kamers, balkon van 8.50 lang 135 breed, met ook inbouw keuken van 6 meter in L vorm

    vrij uitzicht op het water en kinderboerderij achterkant, voorzijde uitzichtt op speeltuinen direcht bij winkelcentrum, en woon bolevar, en markt loopafstand

    vrij pakeer gelegenheid. foto,s op aanvraag.

    kale huur 496 € per maand exclusief service kosten.

    Gevraagd, in Den haag 4 a 5 beneden woning of flat wel met lift,

    Geen schildersbuurt.

    Voor Info: Gerard.

    Tel: 0174750670 — 0642626851

  • marin

    hoi cindy

    ik woon in den haag op de erasmusweg ten hoogte van de bp

    tram 16 stop voor de deur

    het is op de 2e etage het eigenlijk een 4kmr woning maar hebben er een muur tussen uit gehaalt waardoor de woonkmr stuk groter is en verder is er aan de voorkant een balkon en aan de achterkant er is geen lift aanwezig

    als je itresse hebt hoop ik snel van je te horen

    gr marin

    0642049570

  • Mimoun

    Ik woon op de Moerwijk in Den Haag dicht bij het winkelcentrum Leyweg . Ik woon op de 2de etage, ik heb een 4 kamer woning, een groot woonkamer , een slaapkamer van en een ander kamer circa , de keuken is redelijk groot, met een balkons, scholen, openbaar vervoer voor de deur.ik wil liever in rijswijk of voorburgof wateringen

  • salay

    Beste Rebeca,

    Wij zijn op zoek naar een woning in den haag met een tuin, en zou graag je woning willen bezichtigen.

    Wij hebben een eengezinswoning in Naaldwijk. 2 ruime slaapkamers, grote woonkamer en keuken, grote zolder, voor-en achtertuin.

    met vriendelijke groeten,

    Naz Salay

    0652645094