woningruil omgeving Eindhoven

  • Ines Leipzig

    Hallo allemaal.

    Ik ben op zoek naar een woning in eindhoven woon momenteel zelf in helmond in een leuke apartementje met 2 slaapkamers een ruime woonkamer me huis is pas geroneveerd van binnen dus alles is nog nieuw. Het is een rustige kindvriendelijke buurt met supermarkten op loopafstand scholen, en speeltuintjes . en een klein strandje waar je in de zomer wel lekker kan zonnen en zwemmen.

    Ik zoek een woning in eindhoven liefst eengezinswoning ik heb zelf 2 kleine kinderen dus het huisje in helmond is ietsjes te krab voor mij ,wil ook graag hier zijn in eindhoven voor mijn familieleden.

    Heeft u intresse in een woningruil met mij hoor ik t graag van u

    u kunt me bereiken op 0625412535 of email

    Groetjesss

  • ahmed

    hoi ik woon in geldrop in een appartment als iji wil jij met mie wilt ruilen 06- 19243725

  • ahmed

    hoi ik heb een appartement in geldrop als jij met me wilt ruilen 06-19243725

  • Atabay

    Ik woon in Geldrop in de couvering.

    Reinoutlaan €500

    Ik heb hier een ruime flat met 3 slaapkamers.

    Badkamer met bad en toilet appart

    Netjes onderhouden.

    Reden van woningruil: veel steun van famillie dat in gestel woont,

    Ik ben op dit moment alleenstaande moeder met 1 actief kind die echt een tuin nodig heeft mijn onderburen iriteren zicht mateloos aan het gedrag van mijn kind(stampen op de vloer)

    Graag een eengezinswoning in Gestel

    minimaal 2 ruime slaapkamers of 3 slaapkamers

    interesse mail ons dan maar

    groetjes slm

    Fam Atabay

  • diana

    Ik ben op zoek naar een eengezins woning met minimaal 3 slaapkamers en een achtertuin in de omgeving achtsebarier/ winkelcentrum woensel,

    woensel noord,

    op het moment wonen wij op een flat/appartement 2 ruime slaapkamers een apparte douche en toilet, alles is netjes onderhouden en nog geen 2 jaar oud

    door het hele huis laminaat, in de keuken linoleum

    beneden in de gallerij een grote berging tot beschikking.

    nette en kindvriendelijk wijk, dicht bij scholen, winkelcentrum woensel, bushalte, sauna, zwembad (ottebad)tennisvelden, sport velden, fitnes centrum enz..

  • diana

    ik heb eventueel interesse, wat zoekt u?

  • rieky

    graag zou ik mijn woning in eindhoven woensel noord willen ruilen voor een mooie grote woning in nuenen

    ik heb een ruime woning in vaardbroek

    grote woonkamer 3slaapkamers 2wc boven en beneden voor en achtertuin mooie grote zolder

    dicht bij de winkels en groenvoorziening scholen kindvriendelijk lles dicht inde buurt

  • diana

    wat zoekt u voor een woning?

  • patricia jamila

    hoi ik heb een huis in deurne grote tuin achter en voor aanbouwkeuken mooi en groot 3 slkamers en grote zolderkamer cv en vaste trap, trein stadsion in e buurt bushaltes scholen en parkeerrruimte

  • jamal

    hoi

    apartemont 2 verdepen ik wil graag ruillen ik heb 2 slaapkamers 2 balkon

    jamal_azzemani@hotmail.com