Omtrent Hans met hond de fauna psychopaat - Die hans 2014 met zijn bruine labrador hond

  • beobachter

    Omtrent Hans die vuile fauna mallot met hond

    Hans 2014 met bruine labrador hond is een staats autist dat zich alleen maar met fauna en zijn hondje bezighoud

    die hans met hond is alleen maar instaat om zich alleen maar met die fauna bezig te houden wat een vuile staats autist.

    Die denk dat die met de uitbreiding van fauna groepen en uitdiepen van zijn trend gegevens op de betere weg en dat zal ik bestrijden en de komende tijd uitleggen waarom -

    Hans 2014 met bruine labrador hond is gewoon een Staats Autist nummer 1 die gewoon niet instaat is om ook van andere dingen te genieten dan alleen dat leven met de fauna

    Het zal je zoon maar wezen , iemand als Hans met hond

    Hiermee doel ik op een volwassen persoon met PDD en waarschijnlijk ook ADHD die niks anders doet dan zich bezig houden met de fauna .

    Is die gek in de winter met de die kut ganzen die hier overwinteen het land nog niet uitgevlogen dan zit die avonds achter de bosuilen en loopt die ronde voor broed vogelinventaristatie door zingende mannetjes te tellen , letterlijk jaar na jaar en ergers nog die doet die gek al 25 jaar is daar in 1990 mee begonnen en gaat vanaf 1 maart zijn kwart eeuwige zinloze bezigheid vieren .

    Als de de het broed seizoen nog niet afgelopen is en en de ochtend zang van die vogeltjes is op zijn retour rond 11 uur smorgens dan loopt die achter de dagvlinders en libellen aan , neemt meestal zij hond mee .

    en het gekke die man rijd in de winter weken rond door het land en slaapt in zijn eigen brommobiel auto zo kreng dat 45 km rijd of iets harder dus het is ook nog eens een smerige zwerver in delen van het jaar. Helaas wel op legale plekken anders hadden wij daar een fauna malloot op kunnen oppakken.

    maar ja hij weet zich warm te houden want een het is ook nog een een fauna malloot onder de zwervers want hij heeft een standkachel om bij stilstand te verwarmen , wij betalen ons de pokke pleuris bij een koude strenge nacht en hij is voor nog geen 2 euro aan diesel met die standkachel klaar , typisch joods , gaat savond vaak zwemmen is heeft dus geregeld een douche en genoeg kleding bij zich en na een paar weken keer die even naar huis gaan er meerdere malen kleding door de wasmachine en andere bekleding door de wasmachine en die zwerver gaat weer verder.

    Is er eindelijk een dal met zijn idiote monitoringen van fauna tussen begin september en half oktober dan gaat die idioot met dat brommobiel van hem rustig naar de middellandse zee of naar de oude DDR van Duitsland en zelfs polen rijd die in . slaap in zijn auto en ja Duitsland heeft hallenbaden zat even lekker zwemmen en daarna douche .

    en ja in polen zijn den pensionaten zo goedkoop 12 euro dat die daar gaat slapen en in zuid europa haalt die bij ene pomp water vult de zwarte zak legt het in de zon en elke dag een warme douche.

    Dus een rijke zwerver , maar ja daar is hans met hond ook een fauna malloot voor

    heeft een hond die ook vele buiten mag dolle ,

    Goed nu vragen sommige zich af wat is het probleem , nou ik vind deze intensiteit van dat manneke een enge fanatisme , voor hem liever binladen kun je nagaan .

    tot een bepaalde hoogte heb ik niks tegen iemand die ene fauna hobby heeft en het zelfs omzet in wat die zinvol onderzoek noemt t.b.v. vetaling naar natuur bescherming en beheer, maar ik kijk anders tegen autisme en ADHD aan en vind dat zo iemand ook moet leren van andere dingen te genieten en onder de mensen moet zijn , gewoon naar de hoeren gaan kan geen kwaad zeg ik altijd, maar hans met hond is tegen hoeren en nog feller tegen mannen die er naar toe gaan.

    mijn zoon met pdd en adhd moet dat niet flikken om zo in dat fauna gebeuren helemaal op te gaan want dan hang ik mijn eigen kinderen het liefste persoonlijk aan de vleeshaak, deze martel praktijk deden ze namelijk ook bij de personen die een mislukte aanslag op Adolf Hitler hadden gepleegd

    want hoe je het ook went of keert als behandeling tot hervorming lijd gebeurt dat toch al met behoud van het ANDERS LEVEND ZIJN ,EN DE BEZIGHEDEN MET DE FAUNA dus weg gegooit geld als die gek in behandeling gaat.

    voor zulke autisten is alleen maar een dodelijke injectie de oplossing

    Hans de fauna malloot zal nooit veranderen want het blijft toch allemaal met behoud van het hele fauna gebeuren en behoud van het anders levend zijn ,

    Ik had liever hans met hond dood zien gaan ipv dick

    De hervormingen is niet alleen een toename van fora loze dagen , want dat er fora loze dagen zijn en toename van is daarvan kan ik helaas niet roepen dingen die niet zo zijn.

    Nog gekker is het begin van dit broedseizoen je werkt zo dicht bij huis en door de uitbreiding van fauna groepen ben je veel dichter in de buurt aan het werk want er is op de noordwest veluwe relatief veel natuur dus je heb ook nog eens auto/brommboel loze dagen

    je gaat toch niet meer fietsen in zo moderne westerse maatschappij.

  • FBI

    heute tagesschou der fauna op 15-7-2014

    Vandaag is het bewolkt en na even terug in bed te zijn geweest om slaap tekort bij te werken ga ik weer meteen achter de fauna , en ga ik lekker weer de hele dag misbruik maken van de maatschappelijke psychologie die deze beslissing als een geheel legitieme en legale keuze vrijheid ziet, het is bewolkt maar voor water beestjes en op het land loopkevers dat is ook een fauna groep die er bij gekomen is , en sommige die gaan een potje in en worden met ether verdoft en onder de binok gedetermineerd en een uur of 6 later als de verdoving is uitgewerkt gaan ze weer vrij , uiteraard heb ik vergunning want je heb wel de flora en fauna wet . onderzoek naar loop kever is een goede indicator voor de vertaling naar beheer en bescherming van de natuur .

    Determineren doe ik wel in het veld maar niet ter plaatse dat doe ik met op mijn inklap stoel en tafel op het dag kampeer terrein zodat de hond los kan

    want ook dat is een vrije beslissing om dat daar te doen dus ook daar ga ik dan lekker misbruik van maken om zo de hond meer plezier te gunnen .

    zo Karel en Boris , de wende om vanaf nu satirisch er mee om te gaan heeft iemand mij toe weten over te halen en nee dat is niet wat jullie het wijf uit Lelystad noemen, , Veel leuker dan gaan schelden en ruzie maken, dat laat ik verder aan jullie 2 zelf over .

    Ik maak daarmee lekker nog eens een keer een jereiste misbruik dat dit als een legale tegen actie word gezien door de meerderheid van de samenleving in tegen stelling tot grof schelden , of op zo manier gaan bedreigen dat ik nog net niet gepakt kan worden op artikel 185 , of andere tegen acties . Wat zonder verbaal geweld kan doe ik veel liever en zo maak ik lekker misbruik van het feit dat zelf verbaal geweld terug plegen ook fout is door nu op legale en satirische wijze te reageren

    maar reageer ook niet altijd , want dan kan ik lekker misbruik maken van het feit dat dit als nog verstandiger gezien word en zo de tijd in de fauna steken.

    ook het feit dat ik in het honden los loop bos met mobiel internet online determinatie website ga raadplegen en de hond op het veldje kan dolle en met andere honden kan spelen is een vrije keuze waar ik volgens Karel en Boris lekker weer misbruik van ga maken om langer van huis te zijn , dus ik maak lekker misbruik van die keuze vrijheid dat het legaal is om daar de determinaties uit te voeren doen en maak lekker misbruik dat de provider een mobiel zendmast heeft staan vlakbij het veldje waar honden los mogen in het bos en maak dan weer lekker misbruik van het internet om naar loopkevers website te gaan i.v.m. met online determinatie en maak lekker misbruik van het feit dat het van de mobiele provider uit gezien word als een legale surf activiteit waar de klanten vrij in zijn . Erg he boris en karel

    Wat is toch heerlijk he boris en karel om een loopje met de maatschappij te nemen die niet zit te wachten op pedofielen in nazi uniform van de waffen SS waaronder Boris en Karel

    Overigens heb ik met wielrenners nooit problemen , sterker nog ik heb met menige warme dagen wielrenners wat water gegeven omdat ik vaak een jarrycan van 10 liter bij de hand heb omdat ik vaak 12 tot 14 uren van huis ben en rond rij .

    Maar nu stop ik met typen en maak ik er volgens Boris en Karel misbruik van dat 99 op de 100 mensen het als een keuze

    vrijheid zien om niet meer te schrijven maar naar buiten te gaan.

    De tijd van mij uit de tent lokken is stukke moeilijker , gewoon satirisch met zulke gevallen om gaan want wie kan mensen als Boris en Karel nog serieus nemen en dit is niet allen gebaseerd op wat hier op het prikbord gezet is

    beide posten ook troll bericht op de van naam van hans met hond ,

  • anoniem

    Tweestrijd tussen jood Hans&antisemiet Boris/Karel ( ook uit bronnen vernomen dat het een ontslagen startpagina beheerder is )

    Niet-reageren is allicht verstandiger, maar a) zo verstandig ben ik niet en b) zowel wel als niet reageren heeft geen enkel effect op Karel/Boris. Karel/Boris is geen troll, die wil provoceren of reacties wil uitlokken. Zijn precieze bedoelingen en motieven zijn me onduidelijk. Ja, Hans met Hond zwartmaken. Maar hij moet toch langzaam doorhebben dat dit op deze manier niet lukt. Toch blijft en blijft hij posten en in herhaling vallen. Het gaat hem volgens mij niet eens om het roepen om gehoord te worden, maar puur om het roepen. Hij kan net zo goed in een verlaten bos zijn beklag gaan doen tegen de dieren, maar dan heeft hij weer kans dat hij Hans met Hond tegenkomt. Wat een epische strijd zou dat opleveren! Bovendien zou dan de loyaliteit van die bruine labrador tegenover zijn baasje getest worden. Zou het beest als een laffe hond wegrennen of zijn baasje Hans tot de dood toe verdedigen? De strijd tussen Israel en de Palestijnen valt in het niet bij deze epische tweestrijd tussen jood Hans en antisemiet Boris/Karel. Dat de beste moge winnen!

    inmiddels is je achternaam bekend en dat je uit Rotterdam komt .

    i

  • karel de beobachter

    ik zal voortaan hans lekker op zijn eigen fauna bordje lastig vallen.

    http://27707.freegoodies.nl/forum/27707/1194069/1/

    en dan nog deze link voor het geval hans met hond de topic verwijderd want zo vuile DDR communist van de stasi is die hans met hond wel

    http://27707.freegoodies.nl