Woningruil Maassluis

  • wendy

    hoi vivienne

    misschien kan je mij even bellen voor de ruil van een gezinswoning naar appartement op de begane grond?

    06-57585090

    gr wendy

  • lisa weber

    Hallo,

    Ik en mijn gezin zijn op zoek naar een eensgezinswoning in maassluis met tuin, met 3 kamers of meer.

    En de huur liever niet hoger dan 900 euro.

    Wij wonen zelf in een nieuwbouw appertement in maassluis west, met 3 kamers , 2 grote slaapkamers en grote woonkamer met open keuken, grote badkamer en 2 bergingen + kelder.

    Wij hebben alleen GEEN balkon , alleen grote ramen.

    Beneden is er wel een parkeergarage en buiten ook veel parkeerplaasten, er is bij de kelderruimte ook nog ruimtes voor scootmobiels op te laden,en neer te zetten.

    Basisscholen dichtbij + beneden de lidl en slager, drogist ,fietsenmaker, kapper en bakker.

    Nou hopelijk vinden we op deze manier iemand voor woningruil,en wederzijds ook.

    Groetjes lisa mike en Ryan

  • debby

    Ik ben op zoek naar een eensgezinswoning in Maassluis met minimaal 4 kamers.

    Zelf woon ik in de buurt van Palet in een 4 kamer appartement met een afgesloten portiek.

    Het huis is voorzien van mooi vinyl met hout motief, ingebouwde bar, badkamer met bad, 2 grote slaapkamer met balkon en 1 grote langwerpige slaapkamer.

    Ik heb een geweldig vrij uitzicht!..je ziet hier veel natuur, water en open lucht.

    Het enige nadeel is dat ik geen lift heb en op 4 hoog woon, maar toch woon ik hier alweer 18 jaar met plezier!

    De reden dat ik wel wil is omdat mijn zoontje graag een tuin wil voor bijvoorbeeld glijbaan, zwembadje.

  • marjan

    Hallo allemaal 

    Wij wonen op het stort in een eensgzinswoning met tuintje op het zuidwesten boven een grote en een kleine slaapkamer daarboven een grote zolder

    ik ben op zoek naar een benedenwoning en dan heel graag de van beethovenlaan het lieftst flat a of b 

    is er iemand die wil ruilen? De huur ligt net onder de €500

    06 11268894

  • marjan

    Anonymous

    hoi vivienne

    misschien kan je mij even bellen voor de ruil van een gezinswoning naar appartement op de begane grond?

    06-57585090

    gr wendy

    Nog steeds op zoek wendy?

    Post was bewerkt op 10-01-2018 11:34 door marjan

  • marjan

    Anonymous

    woningruil maassluis naar maassluis

    Ik woon op de begane grond van een 4 kamer flat met achtertuin en park voor de deur

    er is altijd ruim voldoende parkeerplaats en je auto parkeer je letterlijk naast je voordeur

    verder is er een leuke achtertuin op het zuiden en zijn de winkels 3 minuten lopen

    Ik zou graag willen ruilen tegen een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers

    Ben je al voorzien?

  • marjan

    mahmood

    beste       wij willwn ruilen met iemand die eengezinswoning heft 3 of meer slaap kamer ik woon in een mooi appartement 3 slaap kamer adres is van bethovenlaan ik hoor het graag TL 0681746025

    Woontvu beneden of op een etage?

  • marjan

    Hallo heeft u een bendenwoning?

  • C

    Hallo beste mensen

    Ik zou graag woningruil willen doen, het moet wel een woning zijn waar een lift inzit, en een scootmobielhok, waar ik mijn scootmobiel kan plaatsen, liefst Beethovenlaan de 55+ flat, Zaneveld, maar heeft u een leuk ander huis, kan ik daarover nadenken, als er maar een lift inzit

    Ik zelf woon aan de Schubertlaan 55+ complex, uitzicht keuken westlandseweg, en de woonkamer kijk je uit op een mooie en rustige binnenplaats, aan de woonkamerkant zit een balkon

    De huur voor deze woning is nu ongeveer 600 euro, als u een auto heeft kunt u gebruik maken van de parkeergarage die beneden het complex is, dit zit bij de huurprijs inbegrepen, via de parkeergarage komt u met de lift bij de woning

    Er is beneden een intercom aanwezig, dus u kunt altijd zien wie er aanbelt, niemand kan zo de flat in

    De woning bestaat uit 1 ruime woonkamer met open keuken, die ligt aan het einde van de woonkamer, en 2 slaapkamers, 1 grote en een kleinere, beneden heeft u nog een box ter beschikking die ook best wel ruim is

    Woning heeft gewone cv, die u weinig nodig zult hebben, binnen is het zelfs zonder cv altijd een lekkere temperatuur.

    Dit complex is alleen voor 55 plussers, dus jonger als 55 jaar maakt u geen kans op deze woning

    Post was bewerkt op 26-09-2018 16:18 door P

  • Fouad

    Beste, 

     ik woon op de Jongkindstraat 4 hoog de flat naast de boonervliet ik zou graag willen ruilen met iemand met en eengezinswoning, ik heb 2 slaapkamers en een grote woonkamer wc,douche,keuken vernieuwd 

     groeten fouad,

    0636098357