Woningruil Maassluis

  • Vivienne

    Ik woon momenteel in een eengezinswoning (huur, 6 kamers) in Maassluis.

    Ik zou graag met iemand anders in Maassluis van woning willen ruilen. Ik ben op zoek naar een appartement of eengezinswoning met 4 kamers met een huur van maximaal 500 Euro.

  • ammi

    beste,

    ik woon zelf in een 4 kamer appartement in maassluis huur is 395 Euro en zou graag met iemand willen ruilen,mijn vraag is dan ook of je nog een woning zoekt

    met vriendelijke groet,

    k. Ammi

  • ammi

    Beste,

    ik woon zelf in een 4 kamer appartement in maassluis huur is 395 Euro en zou graag met iemand willen ruilen,mijn vraag is dan ook of je nog een woning zoekt

    met vriendelijke groet,

    k. Ammi

    karimammi@gmail.com

    telnr 0617298783

  • Vivienne

    Hallo,

    Ik ben nog steeds op zoek!

    Ik probeerde u net te bellen, maar er werd niet opgenomen.

    Ik ben erg benieuwd naar uw woning. In welke straat is het? Wat zijn de oppervlaktes van de kamer?

    Op welke etage is het? Is er ook een lift?

    Groetjes,

    Vivienne

  • maaike van dam

    hallo vivienne,

    ik woon in maassluis west in een gerenoveerde 4 hoog flat op de 2de verdieping op de hoek.

    heb 2 slaapkamers en een grote woonkamer.

    keuken, badkamer en toilet is nieuw.

    de huur is 490 euro

    mvg maaike van dam

  • Fam. Will

    Hallo Vivienne,

    we willen graag ruilen met iemand die een eengezinswoning heeft, we hebben zelf nu een maisonete woning,4 kamer woning.aan de begaande grond, met tuin

    Huur is onder de 500 euro zoals je wens, mag ik vragen wat de huur van jou woning is? en in welke wijk

    mocht je intresse hebben dan mag je contact opnemen

    grt. Fam. Will

  • dennis bergers

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik woon momenteel ook in Maassluis heb een eengezinswoning. Woon in de dallenwijk…

    Pas gerenoveerd met voor en achter tuin. Ben op zoek naar een goedkopere woning. Liefst onder de 650.00 euro.

    Laat maar even wat horen…

    groet

  • T.Baas

    Beste Dennis,

    Heb je al een nieuwe woning gevonden? Ik woon nu in een flatje, maar wil graag naar een grotere woning.

    Groeten, Tahnee

  • wendy

    woningruil maassluis naar maassluis

    Ik woon op de begane grond van een 4 kamer flat met achtertuin en park voor de deur

    er is altijd ruim voldoende parkeerplaats en je auto parkeer je letterlijk naast je voordeur

    verder is er een leuke achtertuin op het zuiden en zijn de winkels 3 minuten lopen

    Ik zou graag willen ruilen tegen een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers

  • wendy

    hoi

    ben je nog zoek naar woningruil?

    ik heb een 4 kamer app op de begane grond

    ik hoor het graag

    06-57585090

    groet wendy