hoekwoning te huur Voorhout (Zuid Holland)

  • Marthijn

    Te huur (indicatie € 875/maand excl. g/w/e) van particulier eigenaar per oktober 2010 recent gerenoveerde uitgebouwde en volledig geisoleerde 1930 hoekwoning in een rustige straat in het centrum van Voorhout (Zuid Holland).

    Begane grond kleine hal; ruime woonkamer 35 m2 met kelderkast; ruime (woon)keuken 11 m2 voorzien van o.a. gaskookplaat, afwasmachine, koelkast, magnetron, afzuigkap; berging 4 m2; toilet; voor- en ruime 10 meter diepe achtertuin.

    1e verdieping overloop; ruime voorslaapkamers 14 m2 en achterslaapkamer 10 m2 met beide een dakkapel over nagenoeg de volledige breedte van het pand; badkamer 3 m2 met toilet, wastafel en douchecabine.

    Bergzolder (vliezotrap) waar de HR combi ketel is gemonteerd.

    Gehele woning voorzien van cv.

    Bij interesse graag gegevens (o.a. naam en telefoonnummer) via persoonlijk bericht.

  • E

    is deze woning nog beschikbaar en wat is het adres?

  • Marthijn

    De woning wordt zo mogelijk verkocht en wanneer dat niet lukt over maximaal drie maanden beschikbaar voor verhuur.

  • samira

    Geachte meneer, mevrouw,

    Wegens verhuizing van Groningn naar Voorhout ben ik op zoek naar een huurhuis.

    Bij deze wil ik laten weten dat ik interesse heb in uw woning.

    Kunt u mij misschien bellen zodat ik een afspraak met u kan maken om het huis te bezichtigen.

    Telefoonnummer:06-14406655

    Vriendelijke Groet,

    S.Barghaoul

  • lee

    ow

  • Leroy

    Samira kan je contact opnemen met me ??

    (053) 231 28 74

    Neem eve contact op !!! Groetjes Leroy