Gezocht: HUIS HUREN LELYSTAD

  • Angela

    Hallo.

    Mijn vriend en ik zijn al een lange tijd op zoek naar een woning in Lelystad.

    Door alle nieuwe regels sinds 1 jan is het niet makkelijk om te huren, er zitten overal lange wachtrijen aan vast.

    We zoeken een 3+ kamerwoning in Lelystad, met inschrijf adres.

    Graag met balkon en/of tuin.

    Wie kan er ons helpen?????

    Groetjes Angela.

  • Angela

    Staat de woning nog te huur?

  • Angela

    Anouk Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Rianne,

    >

    > ben je nog op zoek of heb je inmiddels al wat

    > gevonden?

    >

    > Heb een kwadrantwoning 125 m2, hard houtenvloer,

    > nieuwe keuken etc etc tuin op het zuiden van ca

    > 100m2 in doorlopende straat in Lelystad te huur

    > evt.

    >

    > Hoor graag van je,

    >

    > Vriendelijke groet,

    > Anouk Caminada

    Staat de woning nog te huur??

    Gr Angela

  • Marcel

    Hallo allemaal,

    Wij hebben een huis in lelystad te koop / te huur.

    Het is een uitgebouwde eengezinswoning in het karveel.

    Grote woonkamer, 4 slaapkamers, tuin op het zuid-westen, houtkachel, carport en aangebouwde schuur.

    Wij bieden het huis nu aan met duokoop (soort erfpacht) voor 131.000 of incl. grond voor 179.500

    Huren kan ook, met contract 850.00 per maand.

    Groetjes Marcel.

  • Sander

    Hierbij wil ik mijn eengezinswoning te koop aanbieden.

    Het gaat om een woning op de Schans in Lelystad. zeer dichtbij het centrum van Lelystad.

    Woon oppervlakte is 120 vierkante meter op 3 verdiepingen.

    Tuin voorkant 12 meter diep en 4.9 breed - Achter tuin 13.5 meter diep en 4.9 breed.

    De waarde van de woning is vast gesteld op 147500 door een makelaar. In combinatie met een hypotheek komt dit neer op een NETTO maandlast van ongeveer 500 euro (afhankelijke van de gekozen hypotheekvorm)

  • Sander

    Hierbij wil ik mijn eengezinswoning te koop aanbieden.

    Het gaat om een woning op de Schans in Lelystad. zeer dichtbij het centrum van Lelystad.

    Woon oppervlakte is 120 vierkante meter op 3 verdiepingen.

    Tuin voorkant 12 meter diep en 4.9 breed - Achter tuin 13.5 meter diep en 4.9 breed.

    De waarde van de woning is vast gesteld op 147500 door een makelaar. In combinatie met een hypotheek komt dit neer op een NETTO maandlast van ongeveer 500 euro (afhankelijke van de gekozen hypotheekvorm)

  • Dennis

    Wij hebben ons huis (drie slaapkamers, werkkamer, zeer ruime woonkamer met open haard zeer ruime keuken voorzien van diverse inbouwapparatuur, badkamer op begane grond voorzien van bad, douchecabine en wc) in de griend te koop staan voor €149.950,-

    Dit huis is te huur voor nette mensen per 1 januari 2012 voor een bedrag van €700,- per maand exclusief.

    Geintresseerden kunnen mailen met info*@*denniz.com (sterretjes weghalen)

  • hedwig

    Wij (beide afgestudeerd in Wageningen, niet rokend, geen huisdieren) zoeken een huurhuis in Lelystad.

    - maximaal 700 euro per maand

    - minimaal anderhalf jaar

    - eventueel langer met opzegtermijn van 3 maanden

    - Graag met tuin

    Mvg,

    Hedwig B.

  • Naoual

    ik heb een woning te huur in lelystad, mocht iemand interesse hebben dan

    kan je me mailen naar nanour7@hotmail.com

  • aziem

    mevrouw chendrawatie ik heb een in gerichte 3kamer woning hart in de stad van lelystad prijs 500 euro zonder inschrijf 600 met inschrijf ik hoop dat je voldoende geinvormeert bent