ECHT GELD VERDIENEN WEES ER SNEL BIJ EN PROFITEER MEE

  • Dinero

    Beste vrienden en vriendinnen.

    ik ben gister avond ineens achter een fout gekomen in het systeem van moneymiljonair.

    (moneymiljonair is een website waar je betaald krijgt voor het lezen en klikken van emails)

    omdat ik weet dat fouten erg snel zullen worden opgelost vraag ik jullie om er snel bij te zijn!!

    het werkt echt!!

    veel van jullie hebben misschien al een account op moneymiljonair.

    dit is geen probleem, maar op deze kun je deze truc niet uithalen.

    HOE GA JIJ GELD VERDIENEN??

    het is simpel en nogmaals het is geen truc!!

    WAT HEB JE NODIG??

    een computer met internet (duuh) en 2 emailadressen.

    LATEN WE BEGINNEN!!

    dit kost even wat tijd maar als het gelukt is maak je al snel 30 euro per dag.

    ideaale bijbaan als je het mij vraagt!!

    STAP 1: gebruik deze link: http://www.moneymiljonair.nl/?u=230274&c=nl&rt=6

    ALS je deze link volgt kom je op de site van moneymiljonairs

    vul alle gegevens in en maak een account aan

    U ontvangt een email om uw account te bevestigen

    bevestig u account en wacht af

    De volgende dag zult u zo een 3 of 4 emailtjes hebben ontvangen van moneymiljonair

    Kijk in uw email en klik op deze link die gestuurt zijn

    per bericht ontvangt u 2500 parels!!

    NU BEGINT HET GROTE SPEL

    hier komt het hacken naar voren. zorg er eerst voor dat u echt 3 of 4 sites hebt aangeklikt.

    ga nu naar de site moneymiljonair. log jezelf in met je wachtwoord.

    kijk vervolgens bij saldo. hier zul je bij mails lezen zo een 7500 of 10000 parels zien.

    met 7500 heb je al genoeg om aan de slag te kunnen gaan.

    vanaf hier werkt het heel simpel..

    Log uit het systeem.. en maak vervolgens nog een account aan met dezelfde link.

    zorg er wel voor dat u een ander email adres gebruikt. anders lukt het namelijk niet.

    vul het account weer aan met gegevens en wacht weer tot u een email hebt ontvangen van moneymiljonair.

    bevestig het account en het grote geld kan binnen komen..

    hoe dat ga ik je nu uitleggen..

    open uw internet browser en open uw nieuwe account. open vervolgens een nieuw tabblad in uw browser open hierin het uw email account waarmee u het 1ste account heeft gemaakt.. in uw inbox staan weer nieuwe emails die u krijgt van moneymiljonair. doordat u op moneymiljonair ingelogt bent op uw nieuwe profiel gaan alle parels van uw eerste profiel naar uw tweede en omgekeerd. dit is een fout in het systeem en op deze manier kun je ontelbaar keer op de link klikken en zo dus wel 15 euro per bericht verdienen..

    LET OP ZORG ERVOOR DAT JE 2 ACCOUNTS AANMAAKT ANDERS LUKT HET NIET..

    PS. GA NIET ONEINDIG DOOR!!!! als moneymiljonair er achter komt dat je parels aan het hacken bent

    keren ze het geld niet uit dus wees voorzichtig!!!!!

    heb je vragen dan kun je ze altijd stellen.. we zijn bezig om op meerdere sites fouten te vinden. mogen wij deze vinden zullen wij jullie er gelijk van op de hoogte stellen..

  • Be

    hoi Dinero

    heb het ook even uitgeprobeerd het werkt wel alleen ik snap je laatste stuk verhaal niet op welke link kun je blijven klikken

    zodat je wel 15 euro kan binnen halen

    kun je me dat nog eens uitleggen de rest werkt prima

    Groetjes Be

  • Be

    Hoi Dinero

    je hebt gelijk het werkt wel

    alleen het laatste stuk over op link klikken en wel 15 euro binnen halen dat begrijp ik niet helemaal

    kun je me dat nog beter uitleggen

    BVD

    Groetjes Be

  • Inge

    Wanneer je begint over internetborwser snap ik het ook inderdaad even niet meer..

    zou je hier iets duidelijker in kunnen zijn? Ik weet bijvoorbeeld niet eens wat voor internetbrowser ik heb 8-)

    Maar in ieder geval alvast bedankt voor je tip! Ik vind het maar langzaam gaan met die parels als je het mij vraagt….

  • Be

    Beste Inge

    Volgens mij lukt het niet meer althans bij mij niet

    Groetjes

  • maik

    ik heb bovenstaand gelezen ik wil jullie waarschuwen,dat je als je wil uibetalen je gegevens moet geven,en zodra dit bekent is dan hang je,valsheid in geschriften,en daar staat zelfs een celstraf op buiten dat je doelbewust manupuleerd zal je er zelfs een stafblad aan overhouden,dus weet waar je je mee bezig houd en fout of niet blijft oplichting.

  • necip

    JONGENS NIET DOEN VIA DIE LINK HET IS ALLEMAAL NEP HIJ GEBRUIKT JULLIE NOU VERDIENT HIJ JUIST GELD OMDAT HIJ ZIJN REFERRER AAN JULLIE LAAT DOEN DUS NIET DOEN!!!

  • dennis

    IDD NECIP WAT EEN VUILE OPLICHTER IS HET

    WAAROM DENK JE DAT HIJ ZICH DDINERO NOEMT?DINERO IS SPAANS VOOR KNAKEN GELD CASH POEN DOEKOES!!!

  • IK HEB ECHTE MANIER

    Meld je aan via deze link: tiny.cc/moneymiljonair Een speciale link van moneymiljonair. Is een beta link ! Je krijgt hierdoor 5 euro tegoed ipv 1.50. Als je telkens via die link een extra account maakt met een ander ip krijg je al je punten op 1 account ( nieuwe beta pagina is dat duss ! ) links in de sidebar staat dan: Parels Kopieren.

    Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen , het werkt sowiezo met safari , internet explorer , chrome en firefox ! Ik weet niet of het werkt met opera browser !

  • stmg@stmg.nl

    check www.stmg.nl/intranet