woningruil u naar prachtige almere haven! ik naar almere stad of.......!

  • beata

    hoi

    wij zouden graag aan woningruil willen doen!

    wij hebben een mooie ruime 4 kamer flat aan het randje van het centrum,havenkom, de dijk van almere haven!

    we hebben een prachtig uitzicht !

    deze flat heeft 3 slaapkamers ,lange gang,toilet,batcel,opbergkasten,ruime lichte woonkamer met open keuken daar hebben wij een houten bar om heen gebouwd,maar we kunnen het eventueel eruit slopen!

    we hebben een zeer ruim balkon dit is een mooie woning! de winkels zitten allemaal om de hoek en ook natuurlijk het zeer lange grote strand zit op 1 min afstand! hebben ook een stuk uitzicht op het water! ook de havenkom zit om de hoek met een boulevard met gezellige terassen en een heerlijk pannekoeken ship! scholen bushalte ,gezondheidscentrum etc………. zitten allemaal op loop afstand!we hebben er met plezier gewoond! nu zijn wij op zoek naar een 1 gezinswoning in almere stad/parkwijk/filmwijk/muziekwijk etc……

    het liefst een 4 a 5 kamerwoning ik wil dat omdat er een kleine van 2 in huis woont en we behoefte hebben aan een tuin voor haar !

    verder het liefst een zeer ruime achtertuin! en verder? ja laat maar horen wat je te bieden hebt!

    als het maar in almere is!

    ik hoop op leuke reacties!

    mvg beata

  • simone

    Hoi, woon aan de kornwierde in een mooi huis met mooie tuin. Vroeg me eigenlijk af in welke flat je woont? Hoor graag van je,

    gr. simone

  • beata

    hoi simone

    de deltastraat zijn die flats met die kleine balkons en ik woon in het begin van de dijk met die grote balkons zijn erg ruime flats!

    met een mooi uitzicht vind ik zelf!

    als u even u email adres geeft wil ik best wat foto s sturen.

    en u hoeveel kamer woning heeft u etc..?

    mvg beata

  • steffanie

    goedeavond,

    ik heb een seniorenwoning in de aanbieding in de gouwen in haven is een drie kamer woning. ik hoor wel als u meer wilt weten voor even tewelen ruil me nummer is 0653445666.

    vriendelijke groet steffanie

  • mirella

    Uitgebreide omschrijvingWoningruil binnen Almere!

    U naar Filmwijk, Ik naar Almere-haven.

    Aangeboden: nette 4-kamerwoning met voor- en achtertuin, veel voorzieningen dicht in de buurt.

    Basisschool, Supermarkt, snackbar, Surinaamse eethuis,

    Afstand van 2 a 5 min lopen.

    Rustige kindervriendelijke buurt.

    Met veel speel gelegenheid.

    Gezocht: 4-kamerwoning met tuin of 4+kamerwoning met tuin en zolder (vaste trap).

    Graag in de buurt van Almere haven Centrum Sfeer en rust is absoluut een vereiste!

    Graag een ruime woonkamer.

    Huurprijs huidige huis 636,- euro pm.

    U kunt informeren of deze aangepast wordt naar inkomen bij woningruil. Ik vermoed van wel omdat bij andere (zelfde) vrijkomende woningen dit wel werd gedaan. 

    • =inheritBuurt: Almere-Stad

    • =inheritGemeente: Almere

    • =inheritType Woning: Huis

    • =inheritAantal Kamers: 4+ kamers

    • =inheritAantal Slaapkamers: 3+ slaapkamers

    • =inheritBouwjaar: 1991 - 2000

    • =inheritBuiten: Tuin

    • =inheritBadkamer: Douche

    • =inheritBeschikbaar Per: Direct

    Graag hoor ik van u of u interesse heeft.

  • mirella

    Anonymous

    hoi

    wij zouden graag aan woningruil willen doen!

    wij hebben een mooie ruime 4 kamer flat aan het randje van het centrum,havenkom, de dijk van almere haven!

    we hebben een prachtig uitzicht !

    deze flat heeft 3 slaapkamers ,lange gang,toilet,batcel,opbergkasten,ruime lichte woonkamer met open keuken daar hebben wij een houten bar om heen gebouwd,maar we kunnen het eventueel eruit slopen!

    we hebben een zeer ruim balkon dit is een mooie woning! de winkels zitten allemaal om de hoek en ook natuurlijk het zeer lange grote strand zit op 1 min afstand! hebben ook een stuk uitzicht op het water! ook de havenkom zit om de hoek met een boulevard met gezellige terassen en een heerlijk pannekoeken ship! scholen bushalte ,gezondheidscentrum etc………. zitten allemaal op loop afstand!we hebben er met plezier gewoond! nu zijn wij op zoek naar een 1 gezinswoning in almere stad/parkwijk/filmwijk/muziekwijk etc……

    het liefst een 4 a 5 kamerwoning ik wil dat omdat er een kleine van 2 in huis woont en we behoefte hebben aan een tuin voor haar !

    verder het liefst een zeer ruime achtertuin! en verder? ja laat maar horen wat je te bieden hebt!

    als het maar in almere is!

    ik hoop op leuke reacties!

    mvg beata

    Heeft u misschien een telefoonnummer dat ik u kan bellen