Woningruil Amsterdam-Rotterdam

  • cintia

    bianca Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Ik heb een 4 a 5 kamer woning in rotterdam 2 grote

    > en 2 kleine slaapkamers

    >

    > en zou graag in amsterdam een woning willen 3 a 4

    > kamer woning

    >

    > voor meer intresse mail me

    heb je nog interesse?

  • Stephanie

    jeany Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Ik zei dat u naar Rotterdam wil verhuizen ik

    > wil graag naar Amsterdam.

    > Ik woon zelf in Capelle aan den ijssel dat is 10

    > min van Rotterdam af.

    >

    > Als u interesse heeft dan hoor ik het graag,

    >

    > Groetjes Jeany

    Hallo ik heb een 3 kamer woning in amsterdamzuidoost

    Bij het winkelcentrum scholen metro alles in de buurt huur is 614 euro huurtoeslag

    Krijg je erbij het is op 2de etage

    Mail me voor meer info

    Sugars__@hotmail.com

  • Ahmed

    Hierbij krijg je informatie van mijn huis

    Ik woon in Nieuwerkerk Aan Den IJssel Dichtbij Rotterdam. In onze huis heb je 3 Slaapkamers. En Één woonkamer. En Één Badkamer. En Éen toilet. Rustige Buurt. Verdieping 5 Met Lift. Ik wil Verhuizen naar Amsterdam of Omgeving. Mijn Werk is in Amsterdam. Als je Geïnteresseerd bent bel mij dan 0684034977.

  • Zineb

    Ik heb een ruime nete nieuwe bouw eengezinswoning met 3 Slaapkamers en ruim zolder met vast trap in nieuwland in amersfoort achter en voortuin.

    Ik zoek een ruilpartner in Rotterdam

    0623440094

  • Zineb

    Ik heb een ruime nete nieuwe bouw eengezinswoning met 3 Slaapkamers en ruim zolder met vast trap in nieuwland in amersfoort achter en voortuin.

    Ik zoek een ruilpartner in Rotterdam

    0623440094

  • Hanan

    Hoi, ik heb een huurwoning in Rotterdam west op 10 minuten afstand van het centrum. Het betreft een ruime hoekwoning met 3 kamers (75m). Met balkon aan voor en achterzijde. Winkels en ov op nog geen 100 meter afstand. Ik wil graag naar Amsterdam minimaal 3 kamers. Bij interesse of vragen kunt u bellen 0643469408 Hanan

  • Masoud

    Hi ik heb en flat met 2 slaapkamer in Rotterdam  ik wil mij huis ruillen ik heb twee kinderen is beetje moeilijk voor mij zonder lift3de verdeping!!  Is heel erg mooie locatie winkelen school alles dichtbij! Hebje intress mij e-mail afzal1987@hotmail.com

  • Merima

    Anonymous

    bianca Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Ik heb een 4 a 5 kamer woning in rotterdam 2 grote

    > en 2 kleine slaapkamers

    >

    > en zou graag in amsterdam een woning willen 3 a 4

    > kamer woning

    >

    > voor meer intresse mail me

    heb je nog interesse?

  • Merima

    Goede avond ik heb een woning in amsterdam 4kamerwoning heeft u nog interese kunt u mijn belen 0616463095 schoolen op afstand wilkelcentrum ook op loop afstand wil graag naar roterdam

  • Merima

    Anonymous

    Hoi Fatima, ik heb interese ik woon in amsterdam bijlmer arena heb 4kamerwoning met balkon van10meeterlang ales is in de buurt maar ik ben een alleen staande moeder en mijn famielie woond in roterdam daarom wil ik daar verhuisen als je nog interese hebt 0616463095

    Ik heb zelf een 3 kamer-hoekwoning in Rotterdam met een voor en een grote!! achtertuin. Ik zou graag naar Amsterdam willen, weet niet of je nog steeds opzoek bent? of iemand anders die hier wellicht interesse in heeft.

    Ik hoor van je(mail), graag met foto's van je huisje.

    Mvg,

    Michael.