woningruil omg. apeldoorn

  • renee

    hallo

    wij zijn een jong gezin en zijn met spoed op zoek naar een woning in apeldoorn of omgeving. i.v.m familieomstandigheden en een zoontje die in apeldoorn naar speciaal onderwijs moet zijn wij op zoek naar een eengezinswoning. aangezien de woningbouw ons geen urgentie wil geven maar ons zoontje op school niet op z'n plek zit en het steeds slechter gaat met hem probeer ik het maar zo. ik kan in apeldoorn al aan het werk en mijn zoontje kan daar naar speciaal onderwijs. wij wonen in een ruime eengezins tussen woning in ewijk bij nijmegen. het is een erg rustig doodlopend pleintje waar we nu wonen met parkeerruimte voor de deur. grote achtertuin, 3 slaapkamers, badkamer met bad en 2de toilet en een zeer ruime zolder. ewijk is een rustig dorpje met scholen en winkels en veel speeltuintjes in een groene omgeving vlak bij de waal. wie weet er een woning in apeldoorn voor ons of wil er woningruil doen?

    een woning met onderhoud particulier is ook goed als we er maar met 4 personen in kunnen wonen en de huur niet meer is dan 650 euro.

    wie weet wat voor ons??

  • chantal

    hoi ook al op www.woningruil.nl gekeken?(of op www.opbieden.nl www.aanbodpagina.nl)

    misschien kunnen jullie daar slagen…in elk geval veel succes!

  • marja

    Hoi Renee,

    Woonruimtewinkel.nl ook weer een link, ik dacht toch dat je voor 650 euro wel een woning zou moeten kunnen vinden hoewel met 3 slaapkamers dan vragen ze er gek genoeg zo rond de 850 euro voor, ikzelf woon in almelo in een heel groot hoekhuis en heb nu in ieder geval al een 2 sl.k. flatje in apeldoorn (woningruil), voor vervolg studie van mijn zoon, dus weet hoe moeilijk het is om iets te kunnen vinden, ik was vanaf augustus jl. bezig, voor jullie hele gezin: heeel veel geluk, GEZONDHEID en succes verder, er zijn veel meer pagina's, vind ik ze terug dan mail ik het wel.

    groet Marja

  • marja

    Renee heb je de blauwe site al van deze prikpagina???

    bij deze: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1193

    en nu echt weg boodschappen doen, ik zoek wel mee,

    nogmaals groet marja

  • renee

    chantal en marja

    heel erg bedankt voor de tips !!!

    groetjes renee en gezin.

    thanks

  • shohreh

    hi ik heb een woning in apeldoorn en ik will graag in randstad met iemand roulen .ik weet het nit waar jouli wonen .

  • judith

    hallo,

    ik heb een woning in Apeldoorn.

    Ik wil niet naar Ewijk, maar misschien met driehoeksruil.

    Ik wil zelf naar Zutphen, misschien is er iemand die van Zutphen naar Nijmegen wil.

    mvg Judith

  • melanda

    zou graag woningruil willen doen jij naar de eglantier ik naaar zevenhuizen aristotelisstraat

  • birkan

    hoi melanda met birkan ik wil kontact maken met u ik woon zevenhuisen mij nummer is 0619714718 grtjesmelanda schreef:

    >

    > zou graag woningruil willen doen jij naar de eglantier ik

    > naaar zevenhuizen aristotelisstraat

  • madeleine

    hey,

    ik heb een mooie opgeknapte woning in zutphen en wil graag naar apeldoorn.

    als je intresse hebt hoor ik graag van je.

    gr, madeleine.