woningruil omgeving Eindhoven

  • nisan

    hallo, ik heb een flat in tongelre (eindhoven) en wil graag ruilen met een huis in tongelre omdat we een baby krijgen.

  • Dilshad

    ik heb een apartment met eem kamer en woonkamer

  • joke hermans

    Hallo,

    ik woon sinds een paar weken in een nieuwbouw appartement in woensel

    in de tonnaerstraat,

    maar ik zou graag weer terug willen naar een eensgezinswoning.

    Het liefste in woensel.

    dus wie intresse heeft laat het dan weten.

    groetjes Joke.

  • kim

    @jahar

    Goedemiddag

    Ik weet niet of je nog actief bent op deze site

    Maar ik woon momenteel in een nieuwbouw appartement ..

    We wonen er twee maandenn u dus alles is nog compleet nieuw

    Maar door omstandigheden hebben we meer woonruimte nodig.

    De huurprijs is hellaas wel wat aan de hoge kant deze bedraag 789 euro excl.

    De stookkosten zijn wel erg laag want het huis is voorzien van 3 dubbel glas,

    Ik hoop iets van u te horen u kunt contact met mij opnemen via mijn e-mail adres kiiimm__@live.nl

    of via mijn telefoonnummer : 06-83564143

  • joyce

    Hallo allemaal,

    Mijn moeder woont op een flat op de boschdijk.

    Het is een flat met 2 verdiepingen en heeft 1 slaapkamer. Het is wel een zeer grote slaapkamer van ongeveer 25 vierkante meter.

    Het heeft een balkon grenzend aan de woonkamer en de woonkamer is ongeveer 35 vierkante meter.

    Mijn moeder is opzoek naar of een woning met tuin of een flat met lift vlakbij veel groen. Ze heeft een grote hond die de trappen niet kan lopen ivm heupproblemen. Mocht iemand intresse hebben hoor ik het graag.

  • madelief

    Dit topic is al wat oud…maar ik heb te ruil een nieuwbouw woning in Stratum, 120m2, met dakterras van 40 m2 en garage. Ik wil graag ruilen voor een andere woning in het centrum of stratum, ofwel iets dat meer landelijk gelegen is. groetjes, madeliefvanwissen@gmail.com

  • Fatmeh

    bel mijn op dit tel 0407871004 of stuur voor mijn tel nummer van jou, ik wel mijn woningruil me je.

  • charlotte

    geachte heer /mevrouw,

    wij zijn een gezin met een huurwoning in Gemert. Graag willen wij in Eindhoven wonen. Zou u aub contact op willen nemen op het volgende nummer: 0612145199

    mvg steef en nella

  • Mevr Guendouz

    Hallo Hajar,

    Ik heb wellicht interesse in uw woning.

    Ik ben in bezit van een ruime eengezinswoning in de wijk Gestel bij Belastingkantoor, karel de stoutestraat.

    Neemt u aub contact met mij op als u interesse heeft , dan kan ik u meer vertellen en u mij ook.

    Mijn nr is: 0684050060

    Met vr groet:

    Mevr Guendouz

  • Ines Leipzig

    Hallo Selvi Kurban,

    ik ben op zoek naar een ruime woning omdat ik met 2 kinderen ben en me man.

    ik wil graag in Eindhoven wonen omdat ik hier meer familie leden heb waar ik regelmatig naar toe ga.

    Momenteel woon ik zelf in Helmond in een rustige kindvriendelijke buurt in een appartement 2de etage.

    ik ben ook op zoek naar een eengezinswoning ook omdat het makkelijker is voor me kinderen en graag een tuin wil dat ze de ruimte hebben om te spelen.

    hopelijk is u aanbod nog geldig.

    ik hoor graag nog iets van u ..

    Groetjes, Ines leipzig;)