steenmarters en 365 dagen in auto wonen indien ik goedgekeurd word om ene rijbewijs voor auto te halen

  • Hans2014 met de bruine labradorhond

    steenmarters en 365 dagen in auto wonen indien ik goedgekeurd word om ene rijbewijs voor auto te halen , als het B word kom E er achteraan

    leuk om even te zeggen dat de echte Egon Krenz zijn auto stuk is omdat een steenmarter aan de leiding heb geknaagt maar hoe oostelijke hoe groter de kans

    maar meestal doen martels dit zelden als er iemand in dezelfde stilstaande auto slaapt en al helemaal niet als ze en hond opmerken, Kat en hond achtige zijn vijanden , dit is en instinct bij roofdieren i.v.m voedsel concurrentie .

    Steenmarters slapen graag in de motor ruimte wegens de warmte als iemand zijn auto stil zet na de rit

    De vorige hond heeft dat eens opgemerkt ik werd wakker van de hond die tekeer ging want die ziet het als een kat iets hoorde wist ik al hoelaat het was maar die was snel vertrokken , dit was in eigen land in achterhoek. Dus optijd gezien .

    Er is wel een klein apparataatje om ze weg te jagen boven ons gehoor grens .

    Ik heb een ander aparaatje om zonder te doden muizen weg te jagen of weg te houden met een ultrzoon geluidje , meestal als ik weg ben staat die binne aan en nu in het klompenhok want blijkbaar hebben de muizen door dat mijn 2e kat nu dood is. De buren verzorgen graag mijn katten bij afwezigheid die is helemaal op katten bezeten en vind het jammer dat ik geen nieuwe neem. een kat accepteert vaak niet als er halverwege door overlijden een ander hond komt , en bovendien katten hebben degelijk negatieve invloed op de stand van zangvogels , het is een onnatuurlijk predatie . Ik hou ook van katten m,aar heb mij minder over uit gesproken .maar mij katten wilde niet eens genaaid worden waren buiten katten , 2 gesterliseerde vrouwtjes gehad.

    Als ik medich goedgekeurd word door het CBR ga ik een echt auto B rijbewijs halen en misschien verkoop ik alle spullen en ga in een bestelbus wonen ook met standkachel en op legale kamperplaatsen staan goedkopere camping of soms stiekem afgelegen .Maar dan 365 dagen want fauna werk kan ook vanaf een legale camperplaats vanaf de veluwe of bij een werkschuur als ik ergens monitor

    Hervormingen is nog maar het topje van de ijsberg er gaat nog veel meer anders worden en het is maar de vraag of foistanen die ontwikkeling te weten komen, dat is niet van te voren bekend . mobiel internet heb je overal en met G4 zeker want dan bestaat gedraad kabel en wifi niet meer maar is alles mobiel

    Het kan ook zijn dat er achter de bestel auto een caravan getrokken kan worden dan sta ik op boeren campings , sommige zijn winters ook open

    Dan verhuur ik mij caravan op koop grond dus er komen gene katten.

  • beobachter

    Debiel!!

  • FBI

    er is hier maar 1 debiel als je berichten op iemands freegoodies ongevraagd kopieert en op de naam van die persoon ongevraagd neer plempt.

    maar je bent ook niet als lokaal beheerder van een startpagina bord door het hoofd uit je ambt ontzegt en ontslagen

    j.k.a . groenewegen pietheijnplein 3 rotterdam