woningruil den haag naar zoetermeer

  • sharon

    Goeiedag, Ik heb een zeer nette 3 kamer woning in de wijk bouwlust. Door het gehele huis ligt laminaat, nieuwe keuken, badkamer en wc. 2 balkons. Er hoeft werkelijk niets aan te gebeuren. Vlakbij de leyweg, en op loopafstand wiinkelcentrum de stede. In de buurt scholen en openbaarvervoer. De huur is 435,-

    Ik wil graag ruilen tegen een eensgezinswoning met een tuin in zoetermeer.

    Voor foto's kunt u mij emailen.

    groet

  • moha

    ik woon in delft is dat wat voor u

  • Ayse

    Hallo ik heb een engzinswoning met een grote tuin, 5 kamers. In het wijk oosterheem. Als u dit wat lijkt, laat het mij dan weten. Het huis ziet er fantastish uit, veel werk aan gedaan!

  • toefan

    Ik heb een mooi eengezinswoning in Zoetermeer. Waar woont u precies ? hoe groot is uw woning? welke etage?

    Graag oor ik van u.

    MVG,

    Toefan

  • wendy

    Hallo, ik heb een 4 kamer woning in de wijk meerzicht in Zoetermeer, ik zou graag naar een eengezinswoning willen verhuizen voor mijn autische zoontje. Ik ben ook bereid om hiervoor 1500,- te betalen.

    Mijn telefoonnummer is; 0628487681

    Mvg Wendy kames

  • Malika

    Anonymous

    Ik heb een mooi eengezinswoning in Zoetermeer. Waar woont u precies ? hoe groot is uw woning? welke etage?

    Graag oor ik van u.

    MVG,

    Toefan

  • romy

    Ik ben op zoek naar een woning in zoetermeer oosterheem.

    zelf woon ik in een nieuwbouw appartement in den haag (3kamer)

    mvg,

  • romy

    Malika,
    Anonymous

    Ik heb een mooi eengezinswoning in Zoetermeer. Waar woont u precies ? hoe groot is uw woning? welke etage?

    Graag oor ik van u.

    MVG,

    Toefan

  • romy

    Anonymous

    Hallo ik heb een engzinswoning met een grote tuin, 5 kamers. In het wijk oosterheem. Als u dit wat lijkt, laat het mij dan weten. Het huis ziet er fantastish uit, veel werk aan gedaan!

    is dit een sociale huurwoning?

  • Gosia

    Goeiedag, Ik heb een zeer nette 3 kamer woning in de wijk bouwlust. 2 balkons. Er hoeft werkelijk niets aan te gebeuren. Vlakbij de leyweg, en op loopafstand wiinkelcentrum de stede. In de buurt scholen en openbaarvervoer. De huur is 630,-

    Ik wil graag ruilen tegen een eensgezinswoning met een tuin in zoetermeer.

    Voor foto's kunt u mij emailen.

    Ik heb graag interesse lalabax@yahoo.com