Woningruil van Den Haag -> Den Haag of Westland

  • Lisa

    Ik heb een ruim dubbel bovenhuis met 2 grote slaapkamers en 1 kleine slaapkamer, voorkamer en achterkamer, balkon, 2 wc's, evt is de zolder om te bouwen tot nog een grote slaapkamer. Huur 500 euro. Nabij winkels en scholen en tram. Valkenboskwartier. In leuke gezellige straat met leuk onderling contact.

    Enkele maanden geleden alles netjes opgeknapt.

    Ik zoek: een eengezinswoning in Westland of Den Haag met minimaal 3 slaapkamers en een tuin. Huur max 650 euro. In een nette, rustige buurt.

  • cindy

    Hoi lisa,

    Ik woon in naaldwijk in een eengezinswoning 2 gr slaapkamers en 1 kleine een zolder en een achtertuin!!! volgende maand woon ik hier een jaar ik kwam uit den haag!!! maar wil er graag weer terug!!

    Ik hoor het wel!!

    groetjes cindy

  • priscilla

    Hallo

    ik ben priscilla en woon nu anderhalf jaar samen met mij vriend in Naaldwijk .

    wij willen graag verhuizen naar de lier

    we hebben een 3 kamer kamer woning

    met 2 slaapkamer en een ruimen huiskamer

    en een breede lange balkon ..

    we willen graag naar de lier omdat we hier ons familie hebben ..

    en naaldwijk is ons te rustig

    we wonen op de eerste etage van de linde dat zit vlak achter de opstal

    ik hoop dat iemand hier op reageerd we willen graag een 3 kamerwoning er voor terug hebben

    onse huur is 455- en daar zit je surves kosten bij

    Groetjes priscilla en andre !

  • linda

    hallo ik heb een eengezinswoning 4 kmrs in s gravenzande wil graag terug naar denhaag vanwege erge heimwee naar familie gr linda huur is 541 krijgt huursucidie erbij

  • linda

    hallo lisa

    ik heb een 4 kamer woning eengezinswoning in westland s gravenzande intresse mischien bel me of mail me dopey28@caiway.nl 0641976550 gr linda

  • rebecca

    Hoi Lisa

    zowel ik als buren van mij zitten te denken om weg te gaan uit den haag, westland lijkt ons wel wat….wij wonen dichtbijd e haagse markt, dichtbij het hobbemaplein, beneden woningm et grote tuin, 4 kamers, huur 551

    lijkt het je wat?

    mvg

    rebecca blitz

  • karina

    hoi linda, ik woon zelf in s gravenzande ben opzoek naar een vierkamer woning. ik woon naast de hoogvliet in een masionnete met drie kamers. zou je niet willen ruilen met mij en dat je vanuit hier kan door verhuizen. als je dat zou willen doen. laat de keus aan jou over. groetjes karina

  • linda

    hallo karina

    ik snap wat je bedoel als ik met jou woning ruil doet hier in s gravenzande

    moet ik een jaar wachten voordat ik er weer uit mag om weg te gaan sorrie

    maar rebecca jou woning in denhaag kan jij mij er over bellen kunnen wij mischien woningruil doen

    0641976550 gr linda

  • Forhan

    hallo ik ben geintreseert in deze woning en ik zelf bied een 4 kamer woning (maisonette) aan op de eertse verdieping met een groot inbouwkeuken en ruime woonkamer en ruime slaapkamer en twee slaapkamers en een groot balkon en groot kelder en het het ligt in een rustige buurt bezuidenhout-west centraal gelegen net naast de snelweg A12 en randstadrail dichtbij de deur en winkel centrum op loop afstand van ongeveer 5 minuten en een kind vriendelijke buurt ideaal om te wonen en de huur is op het moment 520 euro verhuurder is (haag wonen).De reden dat ik hier weg wil is omdat mijn kinderen daar in die buurt van de hobbemastraat op school zitten en ik hen iedere dag daar naar toe moet brengen dat is teveel ivm werk en de kosten mocht u interesse hebben mail of bel mij op tel 0641360747

  • yobed

    Ik wil graag verhuizen naar Den Haag. Ben opzoek naar een leuke woning

    Ik heb een huis (flat met 4 verdiepingen) in Delft met 4 ruime slaapkamers, een grote woonkamer en een leuke balkon.

    Het huis heeft weinig renovatie nodig, omdat het allemaal geverfd en netjes is.

    Heb je interesse? me.

    tel.nummer is 0643807004, yobed