WONING MET BESTEMMINGSPLAN DIERENPENSION

  • José

    WONING MET BESTEMMINGSPLAN DIERENPENSION

    Deze vrijstaande woning ligt in de mooie Betuwe en biedt u naast een heerlijk vrij buitenleven tevens de mogelijkheid om uw bedrijf te combineren. Hiervoor is een verwarmde bedrijfsruimte van maar liefst

    100 m2 aanwezig. Achter de bedrijfsruimte ligt een perceel grasland. Het totale perceeloppervlak bedraagt 24 are en 35 centiare. Het geheel is centraal gelegen ten opzichte van de rijksweg A-15 (Rotterdam-Nijmegen). Aan de voorzijde van de woning is een ruime tuin. Naast en achter de woning is er volop parkeergelegenheid. Tevens is hier een schuur voor tuingereedschap en fietsen.

  • saskia

    Beste José,

    Ik ben benieuwd hoe het pensin eruit ziet. Kunt u mij iets vertellen over het aantal honden- en kattenverblijven? Voor hoeveel dieren is er een vergunning verstrekt? Is het een (goed) lopend pension (wat is bijvoorbeeld de gemiddelde bezetting?). Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia Krijgsman

  • José

    Hallo Saskia,

    Dit is het object in Kapel Avezaath wat jullie al bezichtigd hebben weet je nog??

  • saskia

    Aha! Wij hebben hier trouwens alleen een brochure van opgevraagd. Het is voor ons niet te doen kwa afstand. Mijn partner zou gewoon blijven werken…

    In ieder geval bedankt voor de reactie en succes met de verkoop!

  • patricia

    Hoi Joce,

    Ik zou graag willen weten hoe groot het dierenpension kan worden en natuurlijk wat het allemaal moet gaan kosten.

    Is het te groot voor een konijnen pension die nu al goed (klein) loopt??

    Groetjes Patricia

  • mieke

    ik zou graag willen weten of het pand ook te huur is en wat dan deeventuele huurprijs zou zijn groetejs miekeJosé schreef:

    >

    > WONING MET BESTEMMINGSPLAN DIERENPENSION

    >

    > Deze vrijstaande woning ligt in de mooie Betuwe en biedt u

    > naast een heerlijk vrij buitenleven tevens de mogelijkheid om

    > uw bedrijf te combineren. Hiervoor is een verwarmde

    > bedrijfsruimte van maar liefst

    > 100 m2 aanwezig. Achter de bedrijfsruimte ligt een perceel

    > grasland. Het totale perceeloppervlak bedraagt 24 are en 35

    > centiare. Het geheel is centraal gelegen ten opzichte van de

    > rijksweg A-15 (Rotterdam-Nijmegen). Aan de voorzijde van de

    > woning is een ruime tuin. Naast en achter de woning is er

    > volop parkeergelegenheid. Tevens is hier een schuur voor

    > tuingereedschap en fietsen.

  • Davey

    Beste Jofasa,

    Ik was benieuwd wat de prijs per maand is voor de huur van het huis en bedrijf. Daarnaast was ik benieuwd naar de verbouw mogelijkheden en of er een huur contract opgesteld kan worden waar de huurder het naar … jaar koopt. 

    Overigens wat is het adress zodat het eens bezocht zou kunnen worden.

    Met vriendelijke groet,

    Davey Vosmeer