appartement heerlen/sittard

  • kristel

    Hoi,

    Mijn vriend (19, BBL student Kok) en ik (18, bijna 19, BBL studente Verpleegkunde) zijn op zoek naar een appartement in de buurt van Heerlen/Sittard die beschikbaar is vanaf oktober/november. De maximale huur die wij kunnen opbrengen is ?500,00 incl. Ook zou het mooi zijn als er een koelkast, gasfornuis en wasmachine aanwezig zijn, maar het is geen eis. Het zou het mooist zijn als het in Heerlen is, want ik werk namelijk dagen per week in het ziekenhuis in Heerlen werk waarbij ik soms ook nachtdiensten draai. Mijn vriend werkt in Sittard in een restaurant, maar hij kan op de brommer naar huis. Ik zie het niet echt zitten om 's nachts op de brommer van Sittard naar Heerlen te gaan. Dus Heerlen zou het mooist zijn, maar als het tussen Heerlen en Sittard in ligt is dat ook niet erg, je kan niet alles hebben.

    Ik hoop dat ik spoedig een positief berichtje krijg!

    Groetjes,

    Kristel

  • paul pelzer

    Hallo,

    ik moet ivm gezinsuitbreiding gaan verhuizen en mijn appartementje is te koop of te huur het ligt op de bovenste verdieping van een nieuw winkelcentrum op heerlerheide op de hoek er is ook een lift en wordt 24 uur bewaakten, het busstation voor de deur .rechtstreeks naar zkh heerlen

    de huur is 500 euro en als jullie willen kopen 87.ooo euro soms kun je het beste even navragen wat de mogelijkheden zijn want soms is kopen goedkoper dan huren.service kosten zijn 90 euro

    de flat is helemaal voorzien van laminaat, badkamer en wc zijn twee jaar geleden opgeknapt de rest is in prima staat na een likje verf kun je er zo instappen.

    gr wilma

    0635072267