Grote gestoffeerde kamer (17m2) in Alphen ad Rijn zoekt bewoner.

  • Marray

    Gezamenlijke grote keuken, douche, toilet, grote huiskamer (24 m2), groot balkon en fietsenberging.

    Prijs is inclusief gas/water/elektriciteit, service- en stookkosten, kabel(tv), gebruik van wasmachine, droger en keukenapparatuur en inclusief eventueel (indien gewenst) gebruik van bed, bank en internet.

    Woning wordt alleen met mij gedeeld.

    Niet bieden, maar reacties per mail met daarin vermeld zaken als: motivatie, karakter, levensstijl, werk/studie, leeftijd en hobby's/vrijetijdsbestedingen. Nette, serieuze, volledige reacties worden àltijd en snel beantwoord

  • claudia

    hallo,

    Ik ben een meid van 25 nu woonachtig in alphen aan den rijn en spoedig op zoek naar andere woonruimte in alphen zwammerdam of bodegraven.

    Ik werk fulltime in ee winkel in bodegraven.

    Ik ben een vrolijke spontane meid en hou van gezelligheid.

    Mijn hobby's zijn salsa dansen en nagels versieren.

    Ik ben zelfstandig en ook absoluut niet te beroerd om mijn handen uit te steken.

    Ik hou van mensen om me heen maar niet in de zin van een huis vol herrie dat is af en toe hel gezellig maar van rust hou ik ook wel.

    Ik luister geen harde muziek en hou niet van luidruchtigheid snachts als men de volgende dag vroeg uit de veren moet…

    Ik heb geen super betaalde baan maar wel een vaste baan dus ik kan echt niet boven de 300 euro betalen…

    Ik hoop speodig iets te horen

    groetjes van claudia