woningruil jullie Den Haag - wij ????

  • Susan Mulder

    Wij hebben een 4kamer portiekwoning gelegen in Den Haag zuid west en we zijn op zoek naar een ruimere woning 5/6 kamers) elders in Nederland, liefst met een tuin. Onze woning is gelegen dicht bij uitvalswegen en in de nabijheid is een winkelcentrum en diverse scholen. De huurprijs excl electriciteit en water is euro 410,00

  • Irina

    hallo,

    ben je specifiek opzoek naar een woning met 5/6 kamers? ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers en woon in Zeeland, oost-souburg vlakbij Vlissingen…..is het wat of toch liever een ruimere woning???

    groetjes

    Irina

  • Susan

    Hallo Irina,

    Ik heb een vraagje. Heb je wel een zolder waar we bv een slaapkamer van kunnen maken. Of zijn de slaapkamers ruim? We hebben 3 kinderen, daarom zijn we op zoek naar iets groters. Verder lijkt me top om daar te wonen. Hoor graag wat van je, groetjes Susan

  • irina

    hallo

    volgens mij zijn de afmeting van de kleinere slaapkamers 9m2, ik zal straks voor de zekerheid nog kijken…. het is niet supergroot, de vorige bewoners hebben er met 4 kinderen gewoond, 2 op 1 slaapkamer, als het wat kleinere kinderen zijn dan kan dat maar wat oudere kinderen heb je het liefst allemaal een eigen kamer denk ik… ik heb inderdaad helaas geen zolder… als je nog wat info wilt dan hoor ik het wel van je

    groeten

    irina

  • Susan

    Hallo Irina,

    Onze kinderen zijn inderdaad al wat ouder en voor hen willen we graag een eigen kamer. Erg jammer, we hopen dat je snel wat vindt. In ieder geval onze dank voor je reaktie, groetjes Susan

  • tyenzi

    ik woon 7min van eindhoven heb 4 kamerwoning ik wil graag naar denhaag mijn nr0629235815